דף הבית >> אימון >> אימון לבעלי בעיית קשב וריכוז

אימון אישי לבעלי בעיית קשב וריכוז

אימון אישי בונה שותפות מתמשכת, שמסיעת למאומן בעל ADD לחיות חיים אפקטיביים יותר על ידי גילוי עצמי, הטמעת הנלמד ושיפור בתפקוד היום יומי. מאומנים אלה מתמודדים עם אתגרים מיוחדים, הכוללים היפראקטיביות, אימפולסיביות או חסך בקשב. וכן עם התחושה, שהם לא יכולים להשיג את יעדיהם.

המאמן עוזר למאומן לזהות את התופעות של ADD ולפתח כישורים להתמודד איתם.  האימון האישי מסייע להישאר ממוקדים, להתגבר על מכשולים ולפתח אסטרטגיות בתחומי חיים שונים כגון: התארגנות בזמן והרגלי בריאות. באמצעות שאלות מנחות, המאמן מכוון את המאומן לספק תשובות ענייניות, ומחדיר בו את האמונה שהוא מסוגל לגלות בעצמו את הפתרונות לבעיותיו.

האימון האישי עוזר לבחון כישלונות באווירה תומכת. לפתח מודעות עצמית , יכולת קבלת החלטות וביצוע משימות. לשנות פרספקטיבה במקרים שנתקעים, לעבוד על הנטייה לדחות מטלות ולעודד להתפשר עם המציאות במקום להתעקש מולה. האימון מתמקד בעשייה, המאומן לומד לשנן הרגלים יעילים אשר מובילים לחיים ממצים יותר.

האימון מסייע למאומן לזהות את התכונות החיוביות שבו. משפר בו את הבנת סגנון הלמידה שלו. מעודד לבחון אופציות שיובילו להתקדמות והצלחה. מפתח ביטחון עצמי. מתמקד בתפקודים הניהוליים כלומר: תכנון, ארגון, קביעת סדר עדיפויות ובקרה על התנהגות וכך מביא לתפקוד עקבי ויעיל יותר.

האימון האישי מספק אסטרטגיות מפצות מצליחות:
• האימון שומר על רמת גירוי מנטלי, ועוזר להתמקד עד לסיום המטלות.
• האימון מסייע לוויסות רגשות.
• מחזק את המוטיבציה ועוזר לשמור על התמדה בעת ביצוע המשימה.
• המאמן עוזר למאומן להיצמד לתוכנית היומית ולהשלים את המשימות.
• תהליך הבקרה - המפתח להצלחה. (על פי ליסה גרוסמן
 




חיפוש באתר

להצטרפות לרשימת התפוצה לחצו כאן





האתר נבנה ע"י תמר ענבר שחם - יצירת תוכן, ליווי וסדנאות 054-4260456